trajkotek trajkotek
130
BLOG

Kość niezgody

trajkotek trajkotek Rozmaitości Obserwuj notkę 5
O co może obrazić się facet na faceta? O spotkanie z facetem ...

Gazeta Wyborcza donosi:

W poniedziałek wieczorem Twój Ruch opublikował na swoim profilu na Facebooku film zatytułowany "Do Roberta Biedronia".

Kość niezgody

Ten tekst, ta mowa jest do Roberta Biedronia, prezydenta Słupska. Robert. Kiedy premier DT śmiał się z ciebie, gdy po raz pierwszy wypowiadałeś się w polskim parlamencie - broniłem ciebie. Kiedy prezydent Lech Wałęsa mówił, że nie ma dla ciebie miejsca w polskim parlamencie - broniłem ciebie. Kiedy koledzy z SLD kpili z ciebie - broniłem ciebie. Kiedy cię opluwano i pobito, interweniowałem w twojej sprawie. Coś ci powiem. Zawiodłem się na tobie. Ale startuję w wyborach prezydenckich i będę walczył o równość wszystkich ludzi, bez względu na to, kto mnie jeszcze zawiedzie" - mówi w nim Janusz Palikot.

Co jest kością niezgody? Jest nią pewna wizyta ...GW wyjaśnia:

O co chodzi szefowi Twojego Ruchu? M.in. o wczorajszą wizytę Leszka Millera w Słupsku, podczas której spotkał się z Biedroniem.

Biedroń odpowiedział niemal błyskawicznie. Wieczorem na Twitterze napisał: "Janusz - nie wygłupiaj się, nie bądź zazdrosny. Nie kocham Leszka. Kocham Słupsk. Wpadnij na piwko!"

 Kość niezgodyKość niezgody

 

 

Taniec godowy

Jak Kuba bogu, tak Leszek Januszowi

Kąpiel Palikota w spermie

Domki w Słupsku

RUCHawka trwa

Głos Palikota

Pan z Biedronki - Robert B.

trajkotek
O mnie trajkotek

glosmichnika.blox.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości