trajkotek trajkotek
528
BLOG

Samokrytyka - Kukiz - Michnik

trajkotek trajkotek Rozmaitości Obserwuj notkę 9
Głos Michnika odnotowuje fakt zaistnienia na polskiej scenie muzycznej utworu Pawła Kukiza pt. "Samokrytyka (dla Michnika)"

 

Jestem moherem, oszołomem,
 Nazistą, świnią , homofobem
Zdrajcą, agentem, pomyleńcem,
Wrogiem dla Rosji i Unii Europejskiej
 Katolem, który nie rozumie,
Że zarodek to nie człowiek,
Bo chodzić nie umie
Głąbem, co wciąż ma jedną żonę
Jestem moherem
Oszołomem

Ciemnogród jestem i faszysta,
Wróg społeczeństwa, nonkonformista
 Matołem jestem obrzydliwym,
 Kołtunem, chamem, ścierwem parszywym
Nacjonalistą zaślepionym
I roszczeniowcem pomylonym
Durniem, co szuka dziury w całym
W naszym Systemie
Doskonałym

Tak - to ja
Przyznaję się
Zabijcie mnie!


Idiotą jestem, który nie kapował
Gdy z kolegami mury malował
Nie sprzedał esbekom narzeczonej
I na dodatek wziąłem ją za żonę
Chamem niesubordynowanym
Co kontestuje jedynie słuszne plany
Nie widzi, że Polska jest wielka!
Tak jak za rządów Towarzysza Gierka

Tak - to ja
Przyznaję się
Zabijcie mnie!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wybieram denaturat

trajkotek
O mnie trajkotek

glosmichnika.blox.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości